Uzlabojiet savu dokumentu pārvaldību, izmantojot EZURO dokumentu reģistra moduli, atvadoties no dažādiem .xls failiem. Pievienojiet dokumentu ierakstam failu, izveidojiet apstiprināšanas plūsmu, kā arī ļaujiet darbiniekiem elektroniski apskatīt savus personāllietas dokumentus jebkurā brīdī.
Iespēja vienlaicīgi vairākām personām mijiedarboties ar dokumentiem, jo dokumentu ievade, apstrāde un apskate notiek tiešsaistē.
Izveidojiet uzņēmuma dokumentu reģistru tieši tādu, kādu vēlaties, un pielāgojiet laukus, piemēram, datumu, skaitliskās vērtības, nodaļas vai lietotāju profilus, lai visā darbplūsmā saglabātu precīzus un atbilstošus datus.
Uzņēmuma darbiniekiem ir iespēja apskatīt savus personāla dokumentus jebkurā brīdī, no jebkuras vietas. Vairs nav nepieciešams iesaistīt administratīvos darbiniekus, lai apskatītu kādu dokumentu.
EZURO nodrošina iespēju izveidot apstiprināšanas plūsmu starp konkrēta dokumenta iesaistītajām pusēm. Vairs nav nepieciešams sagatavot dokumentu papīra formātā un nogādāt to atbildīgajai personai.